• Líba zveřejnil nový komentář aktivity před 2 roky, 5 měsíci

Mě by to taky zajímalo. Já jsem se na to ptala tady před rokem a bez odezvy :(. Myslím, že každá tady nenajde odvahu odpovědět. Třeba ti to vyjde…

• Líba zveřejnil aktualizaci ve skupině Logo skupiny VyletniceVyletnice před 2 roky, 5 měsíci

Já jsem teď delší dobu nikde na výletě nebyla, ale těším se na ten výlet do Litoměřic. Doufám, že to vyjde a bude tak super jako ten červencovej do Terezína. V těch uličkách historický části Litoměřic je úžasný courat sem a tam ;).

• Dneska jsem měla chvilku čas, tak jsem si prohlížela fotky z toho výletu do Litoměřic. Bylo to tam fakt skvělý a na konec října vyšlo parádně i počasí. Od toho průvodce jsme se dozvěděly spoustu zajímavostí. Jsem ráda, že jsem tam jela. Jenom mě mrzí, že nás nejelo víc; že jste spousta z vás nenašly odvahu jako já letos v červenci jet s někým, k…[Číst více]

• Já se musím přiznat, že jsem v těch Litoměřicích od mýho příspěvku tady pak za pár dnů byla jenom na 1 den. Byla tam v galerii totiž zajímavá výstava impresionistů, která bohužel na konci září skončí, takže bych jí na tom výletu pak už nestihla. Pak jsem se aspoň trochu prošla po městě a musím říct, že je tam krásně.
    Určitě holky neváhejte a při…[Číst více]

• Líba zveřejnil nový komentář aktivity před 2 roky, 6 měsíci

• Já už jsem se na tenhle výlet přihlásila. Po zkušenostech z červencovýho výletu doporučuju všem, co snad váhají, aby se přihlásily taky. Má význam to zkusit. Poznáte nový holky a některá z nich vás bude třeba zajímat trošku víc;) a taky se podíváte někam, kde to třeba ještě neznáte.

• Jsem moc ráda, že jsem na tuhle akci jela – přestože jsem z toho měla trochu trému – sama jet na akci, kde nikoho neznám.
    Info pro ty holky, který se toho snad obávaly, že to bude nějaká „divoká pařba“, tanec na stole atd. – nic takovýho. Byl to spíš takovej vzdělávací výlet ve vší slušnosti, spousta srandy a bylo to fakt super :).
    Já jsem byla…[Číst více]

• Líba zveřejnil aktualizaci ve skupině Logo skupiny VyletniceVyletnice před 2 roky, 7 měsíci

Tuhle sobotu 7.8. jedu zase do Českýho Krumlova ;).
    Už jsem si koupila lístek na bus tam i zpátky a tentokrát jsem si zaplatila přenocování do neděle v penzionu Plešivecká 119, abych si užila tu magickou atmosféru i v noci :).
    Jestli chcete někdo jet taky, odjíždím Flixbusem v 7.8. v 9:00 z Florence a vracím se v neděli 8.8. v 16:26 do Prahy Fl…[Číst více]

• Tak jsem do toho Krumlova jela na víkend 7.8. ráno – sama, protože se bohužel žádná z vás ke mně nepřidala. Škoda, protože jsem bydlela na pokojíku pro 2, takže jste některá mohla bydlet se mnou. První den jsem se ubytovala po poledni v zamluveným krásným minipenzionu ve čtvrti Plešivec, s výhledem na Vltavu a blízkej jez (ten jsem pak posloucha…[Číst více]

• Líba zveřejnil nový komentář aktivity před 3 roky, 4 měsíci

Ahoj, Danielo, to jsem fakt moc ráda.:-)
    To je škoda, že ses v září nepřipojila ke mně, když jsem do toho Krumlova jela:). Nijak nepřeháním, když napíšu, že je to fakt krásný město, pokud jsi romantická duše jako já. Procházky po městě jsou tam fakt úžasný. A když jsi unavená, sedneš si do nějaký kavárničky s výhledem na řeku a jenom na tu nád…[Číst více]

• Líba zveřejnil aktualizaci ve skupině Logo skupiny VyletniceVyletnice před 3 roky, 6 měsíci

Tuhle sobotu 5.9. pojedu zas na výlet do Českýho Krumlova, protože je tam nádherně, bude hezky – 23 stupňů a je tam zajímavá výstava architektury z 1. republiky. Pokud vás to nebude zajímat, můžeme se projít po městě nebo navštívit zámek.
    Chápu, že min. pátek to bylo na poslední chvíli, tak teď aspoň s 1denním předstihem,abyste si to mohl…[Číst více]

• Ahoj Líbo, líbí se mně Tvoje aktivity, hezká města, spojená s výstavám… Do toho Krumlova bych jela hned😉… Az bude zase „něco“, ráda se připojím… 🙂… Slunce v duši všem 🌞.. Daniela

• Ahoj, Danielo, to jsem fakt moc ráda.:-)

• Líba zveřejnil aktualizaci ve skupině Logo skupiny VyletniceVyletnice před 3 roky, 7 měsíci

Zítra pojedu na výlet do Č. Krumlova na 1 den – procházka po st. městě, kafe + občerstvení, odjezd do Prahy v 18 hod. Prej bude docela hezky a já mám v práci volno. Pokud byste nekdo měly čas a chuť se přidat, tak autobus regiojetu odjíždí v 9:00 z aut. nádr. Praha Smíchov, Na Knížecí, z nást. 1.:)

Minulý pátek jsem byla na výletě v Drážďanech za známými na 1 den a bylo to super.:) Už jsem tam byla potřetí a pořád tam nacházím nějaký hezký místa.
    Tentokrát jsem navštívila tamní Zoopark – trochu to připomíná Stromovku v Praze. Je to krásný město – můžu ho všem doporučit na výlet.
    Líba

• Líba zveřejnil aktualizaci ve skupině Logo skupiny Letma setkani PrahaLetma setkani Praha před 3 roky, 8 měsíci

Ahoj, holky, jsem Líba 178/68 z Prahy. Mám smysl pro humor, jsem inteligentní i občas veselá:), romantik i pohodářka, víc než 45x jsem slyšela zjara zpívat kosa, ale jsem mladá duchem:). Ráda bych zašla občas s nějakou sympatickou/ýma a inteligentní/ma kamarádkou/ama do kina, na výstavu nebo si popovídat někam třeba na kafe – ráda mj. chodím i do…[Číst více]