• Líba zveřejnil aktualizaci ve skupině Logo skupiny VyletniceVyletnice před 2 roky, 8 měsíci

Tuhle sobotu 7.8. jedu zase do Českýho Krumlova ;).
    Už jsem si koupila lístek na bus tam i zpátky a tentokrát jsem si zaplatila přenocování do neděle v penzionu Plešivecká 119, abych si užila tu magickou atmosféru i v noci :).
    Jestli chcete někdo jet taky, odjíždím Flixbusem v 7.8. v 9:00 z Florence a vracím se v neděli 8.8. v 16:26 do Prahy Flixbusem. Ale musíte si zajistit lístky a ubytování taky – ale samy :).

• Tak jsem do toho Krumlova jela na víkend 7.8. ráno – sama, protože se bohužel žádná z vás ke mně nepřidala. Škoda, protože jsem bydlela na pokojíku pro 2, takže jste některá mohla bydlet se mnou. První den jsem se ubytovala po poledni v zamluveným krásným minipenzionu ve čtvrti Plešivec, s výhledem na Vltavu a blízkej jez (ten jsem pak poslouchala v noci:), než jsem usnula).
      Pak jsem se šla procházet po tom magickým městě křížem krážem po podhradí a hradu celý odpoledne a užívat si ty nádherný výhledy ;). Navečer už jsem byla unavená, tak jsem si sedla do jedný kavárny hnedka u řeky, popíjela kafe a jejich domácí limonádu a užívala si nádherný pohledy na odlesky na hladině – to až asi do půl 10 večer. Už se začalo stmívat a taky se blížila bouřka.
      Druhej den už bylo pod mrakem, tak jsem navštívila po snídani dopoledne Muzeum J. Seidla, kde je zajímavá expozice o vývoji fotograf. atelieru tohohle uměleckýho fotografa a historii Krumlova od konce 19. stol. až do konce 20. stol. Máte tam chvílema pocit, jako byste se v tý době octly (je tam dobovej nábytek a vybavení). Pak bylo po poledni, tak jsem se stavila na lehčí oběd v restauraci v hist. části města s výhledem na Vltavu. Jelikož jsem měla ještě asi 2 hod. čas, než mi jel autobus, tak jsem si šla prohlídnout menší výstavu o našich vojácích za 2. sv.války v jiným muzeu a akorát jsem to stihla na autobusový nádraží.
      Nevím, jak se tady přidávají fotky k příspěvkům a nechci tu stránku nějak pokazit. Ale jsem ochotná fotky odtamtaď ukázat v mobilu někde v nějaký kavárně nebo restauraci v Praze, pokud někdo bude mít zájem.